Lista kandydatów dopuszczonych do drugiej części naboru na wolne stanowisko urzędnicze
Lista kandydatów dopuszczonych do drugiej części naboru na wolne stanowisko urzędnicze
- Podinspektor ds. księgowości budżetowej, przelewów, rachunków i płac
Znak: SG.2110.3.2024
Raba Wyżna, 2.07.2024 r.
Termin drugiej części naboru został ustalony w ogłoszeniu o naborze na dzień 5 lipca 2024 r. (piątek) w Urzędzie Gminy, Raba Wyżna 41 o godzinie 10:00 - test kwalifikacyjny dla wszystkich kandydatów, oraz rozmowy kwalifikacyjne z każdym kandydatem indywidualnie według następującej listy:
godzina | Imię | Nazwisko | Miejsce zamieszkania |
10:40 | Maria | Bednarczyk | Rabka-Zdrój |
11:00 | Karolina | Buksa | Skawa |
11:20 | Marta | Cieślak | Raba Wyżna |
11:40 | Bogumiła | Fasielak | Harkabuz |
12:00 | Anna | Janik | Skawa |
12:20 | Joanna | Kania-Wójciak | Skawa |
12:40 | Emilia | Mierzwa | Rokiciny Podhalańskie |
13:00 | Michał | Skwirut | Rokiciny Podhalańskie |
13:20 | Paulina | Świder | Raba Wyżna |
Niestawienie się w wyznaczonym terminie kandydatów będzie rozumiane jako rezygnacja z udziału w naborze.
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
Zastępca Wójta
mgr Mieczysław Kurek
Informacja z przeprowadzonego naboru na stanowisko pracy: podinspektor ds. księgowości budżetowej, przelewów, rachunków i płac
Urząd Gminy w Rabie Wyżnej
34-721 Raba Wyżna 41
Raba Wyżna, dnia 5.07.2024 r.
Znak: SG.2110.3.2024
Informacja z przeprowadzonego naboru na stanowisko pracy: podinspektor ds. księgowości budżetowej, przelewów, rachunków i płac.
Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Wewnętrznym Nr 24/2024 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 16 czerwca 2024 r. z późn. zmianą Zarządzeniem Wewnętrznym Nr 26/2024 z dnia 3 lipca 2024 r., przeprowadziła 5 lipca II etap naboru tj. testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
Po przeprowadzeniu testu i rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów zgodnie z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Raba Wyżna oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Raba Wyżna (Zarządzenie Wewnętrzne Nr 18/2018 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 16 kwietnia 2018 roku z późn. zm.) na podstawie § 11 pkt 1 wyłoniono kandydatów z 5 najlepszymi wynikami uszeregowane według uzyskanych punktów
Lp. | Imię i nazwisko | Miejsce zamieszkania |
1 | Paulina Świder | Raba Wyżna |
2 | Joanna Kania-Wójciak | Skawa |
3 | Marta Cieślak | Raba Wyżna |
4 | Emilia Mierzwa | Rokiciny Podhalańskie |
5 | Maria Bednarczyk | Rabka-Zdrój |
5 | Karolina Buksa | Skawa |
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego największą ilość punktów uzyskała kandydatka Paulina Świder.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się odpowiednią znajomością przepisów wymaganych w ogłoszeniu naboru oraz doświadczeniem w zakresie potrzebnym na stanowisku pracy, którego nabór dotyczył. Kandydatka wykazała determinację do podejmowania nowych wyzwań, zadeklarowała wymaganą dyspozycyjność.
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
mgr Mieczysław Kurek
Zastępca Wójta
SG.2110.3.2024
WÓJT GMINY RABA WYŻNA OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Rabie Wyżnej z siedzibą w Rabie Wyżnej nr 41, 34-721 Raba Wyżna.
Stanowisko pracy: Podinspektor ds. księgowości budżetowej, przelewów, rachunków i płac,
liczba etatów: 1 etat (40 godzin tygodniowo)
1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
2) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego winna posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
7) znajomość przepisów: kodeksu postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, księgowość budżetowa, prawo finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Ustawy o pracowniczych planach kapitałowych, informacji publicznej oraz ochrony danych osobowych,
8) biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
9) wymagane wykształcenie wyższe,
10) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
2. Wymagania dodatkowe (preferowane):
a) znajomość języków obcych,
b) umiejętność pracy w zespole,
c) znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych,
d) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
3. Wykaz przewidywanych do realizacji zadań na stanowisku w zakresie:
1) Naliczanie i sporządzenie wypłat pracowników wykonujących zadania z zakresu administracji samorządowej i rządowej, w tym prowadzenie kart wynagrodzeń, prowadzenie listy płac, naliczanie potrąceń,
2) Przekazywanie naliczonych potrąceń z wynagrodzeń w terminach ustalonych ustawowo,
3) Prowadzenie i rozliczanie dokumentacji związanej z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi pracowników Urzędu Gminy,
4) Uzgadnianie naliczonych i odprowadzonych potrąceń z pracownikiem ds. ewidencji księgowej,
5) Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych z tytułu umów zleceń i o pracę oraz sporządzanie deklaracji rocznych do Urzędu Skarbowego,
6) Prowadzenie kart zasiłków chorobowych,
7) Prowadzenie dokumentacji odnośnie zasiłków związanych z rodzicielstwem, zasiłków opiekuńczych oraz dokonywanie wszelkich rozliczeń w tym zakresie z ZUS,
8) Wydawanie i ewidencja zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń,
9) Ewidencja i wydawanie czeków gotówkowych, oraz ich inwentaryzacja na koniec roku,
10) Sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie zatrudnienia i płac dotyczące pracowników oraz zleceniobiorców,
11) Kontrola formalno-rachunkowa przedłożonych faktur i rachunków przed ich zapłatą,
12) Dokonywanie terminowej zapłaty faktur, rachunków, delegacji, diet sołtysom i radnym oraz ryczałtów samochodowych,
13) Obsługa kredytów długoterminowych zgodnie z harmonogramem spłat,
14) Przyjmowanie wniosków pracowników Urzędu Gminy do grupowego ubezpieczenia pracowniczego,
15) Przygotowywanie dokumentów celem przekazania do archiwum,
16) Współpraca z Kierownikiem Referatu w zakresie bieżących spraw prowadzonych na stanowisku pracy,
17) Wykonywanie poleceń Wójta, Skarbnika i Kierownika Referatu związanych z bieżącym funkcjonowaniem urzędu.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane podanie o przyjęcie na stanowisko, którego nabór dotyczy (list motywacyjny),
- podpisany krótki życiorys z przebiegu nauki i pracy zawodowej (curriculum vitae),
- podpisany kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna).
Podpisane oświadczenia:
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia naboru,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy osób nie będących obywatelami polskimi).
5. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w terminie do 1 lipca 2024 r. do godz. 15:45 w Sekretariacie Urzędu Gminy, pocztą na adres: Urząd Gminy, 34 721 Raba Wyżna 41, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor ds. księgowości budżetowej, przelewów, rachunków i płac lub drogą elektroniczną poprzez skrzynkę ePUAP - składane dokumenty należy opatrzyć bezpiecznym podpisem kwalifikowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2 lipca 2024 r. o godz. 10:00.
6. Informacje dodatkowe:
1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
2) oferty nie kompletne zostaną odrzucone,
3) spośród kandydatów, którzy złożyli komplet dokumentów w wymaganym terminie, zostaną wyłonione osoby, które przystąpią do testu kwalifikacyjnego a następnie zostanie przeprowadzona z każdym z osobna rozmowa kwalifikacyjna. Osoby te zostaną powiadomione telefonicznie (jeśli w złożonej aplikacji będzie podany numer telefonu do kontaktu),
4) termin II etapu naboru tj. napisania testu i przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej został wyznaczony na dzień 5 lipca (piątek) na godzinę 10:00. Niestawienie się, w wyznaczonym terminie kandydata będzie rozumiane jako rezygnacja z udziału w naborze,
5) informacja o osobach spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu tj. testu i rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.rabawyzna.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Rabie Wyżnej,
6) Wójt Gminy może unieważnić nabór na każdym etapie.
7. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie Urzędu Gminy,
2) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w wymiarze 1 etatu,
3) stanowisko, którego dotyczy przedmiotowy nabór nie polega na bezpośrednim lub pośrednim wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa,
4) informację o warunkach pracy na danym stanowisku: praca biurowa przy obsłudze komputera,
5) wysokość wynagrodzenia zasadniczego na oferowanym stanowisku będzie wynosić między 4300 zł a 5600 zł brutto w zależności od wykazanego doświadczenia (zgodnie z Zarządzeniem Nr 135/2019 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 16.12.2019 roku z późn. zm.) w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Rabie Wyżnej,
6) używanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
7) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie,
8) oświetlenie naturalne i sztuczne,
9) reprezentacja urzędu,
10) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
11) z osobą podejmującą po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę, rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w poprzednim miesiącu nie wynosił co najmniej 6 %.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Raba Wyżna, dnia 17.06.2024 r.
Wójt Gminy Raba Wyżna
mgr Tomasz Rajca
Informacja z przeprowadzonego naboru na stanowisko pracy referent w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym.
Urząd Gminy w Rabie Wyżnej
34-721 Raba Wyżna 41
Raba Wyżna, dnia 27.02.2024 r.
Znak: SG.2110.1.2024
Informacja z przeprowadzonego naboru na stanowisko pracy referent w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym.
Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Wewnętrznym Nr 5/2024 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 16 lutego 2024 r., przeprowadziła 26 lutego II etap naboru tj. testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko referent w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym.
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego dwoje kandydatów Barbara Dunaj (zam. Lipnica Wielka) i Tomasz Oprzędkiewicz (zam. Raba Wyżna) uzyskali najwięcej punktów tj. po 26 na 35 możliwych.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci wykazali się odpowiednią znajomością przepisów wymaganych w ogłoszeniu naboru oraz doświadczeniem w zakresie potrzebnym na stanowisku pracy, którego nabór dotyczył. Kandydaci wykazali determinację do podejmowania nowych wyzwań, zadeklarowali wymaganą dyspozycyjność.
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
mgr Rafał Grygorowicz
Zastępca Wójta
Unieważnienie naboru na stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Raba Wyżna
34-721 Raba Wyżna 41
Raba Wyżna, 16.02.2024 r.
SG.2110.2.2024
Unieważnienie naboru na stanowisko urzędnicze
W związku z zaistniałą okolicznością na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j. z dnia 4.03.2022 r.) oraz ust. 6 pkt 6 ogłoszenia naboru, Wójt Gminy unieważnia ogłoszony w dniu 29.01.2024 r. nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. zamówień publicznych w Urzędzie Gminy w Rabie Wyżnej z siedzibą w Rabie Wyżnej.
Wójt Gminy Raba Wyżna
mgr Andrzej Dziwisz
Nabór na stanowisko pracy: referent w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym
SG.2110.1.2024
WÓJT GMINY RABA WYŻNA OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Rabie Wyżnej
z siedzibą w Rabie Wyżnej nr 41, 34-721 Raba Wyżna)
Stanowisko pracy: referent w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym
liczba etatów: 1/2 etatu (20 godzin tygodniowo)
1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
2) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego winna posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
7) znajomość przepisów: kodeksu postępowania administracyjnego; o samorządzie gminnym; instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; informacji publicznej oraz ochrony danych osobowych i RODO,
8) biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
9) wymagane wykształcenie co najmniej średnie,
10) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
11) umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów tekstowych.
2. Wymagania dodatkowe (preferowane):
a) prawo jazdy kat. B,
b) znajomość języków obcych,
c) umiejętność pracy w zespole,
d) znajomość podstawowych zasad obiegu dokumentów w administracji,
e) wykształcenie branżowe.
3. Wykaz przewidywanych do realizacji zadań na stanowisku w zakresie:
* prowadzenie ewidencji akt przechowywanych w archiwum zakładowym urzędu gminy,
* porządkowanie akt w archiwum zakładowego urzędu gminy,
* prowadzenie rejestrów i dokonywanie pomiarów temperatury i wilgotności w pomieszczeniach archiwalnych,
* inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu,
* przejmowanie, udostępnianie, wypożyczanie akt z archiwum zakładowego urzędu gminy,
* przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Narodowego,
* przygotowywanie akt do przekazanie na makulaturę,
* przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* podpisane podanie o przyjęcie na stanowisko, którego nabór dotyczy (list motywacyjny),
* podpisany krótki życiorys z przebiegu nauki i pracy zawodowej (curriculum vitae),
* podpisany kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
* kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
* kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna),
Podpisane oświadczenia:
* oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia naboru,
* oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
* oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
* dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy osób nie będących obywatelami polskimi).
5. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w terminie do 19 lutego 2024 r. do godz. 14:00 w Sekretariacie Urzędu Gminy, pocztą na adres: Urząd Gminy, 34-721 Raba Wyżna 41, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko referent w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym lub drogą elektroniczną poprzez skrzynkę ePUAP - składane dokumenty należy opatrzyć bezpiecznym podpisem kwalifikowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 lutego 2024 r. o godz. 14:30.
6. Informacje dodatkowe:
1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
2) oferty nie kompletne zostaną odrzucone,
3) spośród kandydatów, którzy złożyli komplet dokumentów w wymaganym terminie, zostaną wyłonione osoby, które przystąpią do testu kwalifikacyjnego a następnie zostanie przeprowadzona z każdym z osobna rozmowa kwalifikacyjna. Osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie,
4) termin II etapu naboru tj. napisania testu i przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej został wyznaczony na dzień 26 lutego (poniedziałek) na godzinę 10:00. Niestawienie się, w wyznaczonym terminie kandydata będzie rozumiane jako rezygnacja z udziału w naborze,
5) informacja o osobach spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu tj. testu i rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.rabawyzna.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Rabie Wyżnej,
6) Wójt Gminy może unieważnić nabór na każdym etapie.
7. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie Urzędu Gminy,
2) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w wymiarze 1/2 etatu,
3) stanowisko, którego dotyczy przedmiotowy nabór nie polega na bezpośrednim lub pośrednim wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa,
4) informację o warunkach pracy na danym stanowisku: praca biurowa przy komputerze,
5) wysokość wynagrodzenia zasadniczego na oferowanym stanowisku będzie wynosić między 5000 zł a 6400 zł brutto (dla pełnego etatu) w zależności od wykazanego doświadczenia (zgodnie z Zarządzeniem Nr 135/2019 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 16.12.2019 roku z późn. zm.) w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Rabie Wyżnej,
6) używanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
7) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie,
8) oświetlenie naturalne i sztuczne,
9) reprezentacja urzędu,
10) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
11) z osobą podejmującą po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę, rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w poprzednim miesiącu nie wynosił co najmniej 6 %.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Raba Wyżna, dnia 29.01.2024 r.
Wójt Gminy Raba Wyżna
mgr Andrzej Dziwisz
Lista kandydatów dopuszczonych do drugiej części naboru
Lista kandydatów dopuszczonych do drugiej części naboru na wolne stanowisko urzędnicze
- podinspektor d/s obsługi podmiotów gospodarczych, pożarnictwa i stowarzyszeń.
Znak: SG.2110.1.2023
Raba Wyżna, 17.01.2023 r.
Termin drugiej części naboru został ustalony w ogłoszeniu o naborze
na dzień 20 stycznia 2023 r. (piątek) w Urzędzie Gminy, Raba Wyżna 41,
o godzinie 10:00 - test kwalifikacyjny dla wszystkich kandydatek, oraz rozmowy kwalifikacyjne z każdą kandydatką indywidualnie według następującej listy:
godzina | Imię | Nazwisko | Miejsce zamieszkania |
10:20 | Magdalena | Antosz | Raba Niżna |
10:40 | Monika | Grysiewicz | Bukowina-Osiedle |
11:00 | Ewa | Kowalska | Rabka-Zdrój |
Niestawienie się, w wyznaczonym terminie kandydatki będzie rozumiane jako rezygnacja z udziału w naborze.
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
Rafał Grygorowicz
Informacja z przeprowadzonego naboru na stanowisko pracy: podinspektor ds. środków pomocowych
Urząd Gminy w Rabie Wyżnej
34-721 Raba Wyżna 41
Raba Wyżna, dnia 17.08.2022 r.
Znak: SG.2110.2.2022
Informacja z przeprowadzonego naboru na stanowisko pracy: podinspektor ds. środków pomocowych
Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Wewnętrznym Nr 35/2022 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 2 sierpnia br. przeprowadziła II etap naboru tj. testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko podinspektor ds. środków pomocowych.
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego kandydatka Joanna Bubis uzyskała najlepszy wynik i otrzymała łącznie 34 punkty na 40 możliwych.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się odpowiednią znajomością przepisów wymaganych w ogłoszeniu naboru oraz doświadczeniem w zakresie potrzebnym na stanowisku pracy, którego nabór dotyczył. Kandydatka wykazała determinację do podejmowania nowych wyzwań, zadeklarowała wymaganą dyspozycyjność.
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
mgr Rafał Grygorowicz
Zastępca Wójta
Informacja z przeprowadzonego naboru na stanowisko pracy: Informatyk
Urząd Gminy w Rabie Wyżnej
34-721 Raba Wyżna 41
Raba Wyżna, dnia 29.03.2022 r.
Znak: SG.2110.1.2022
Informacja z przeprowadzonego naboru na stanowisko pracy: Informatyk
Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Wewnętrznym Nr 9/2022 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 4 marca 2022 roku w dniu 29 marca br. przeprowadziła II etap naboru tj. testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko informatyka.
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego po rezygnacji z udziału w naborze na wolne stanowisko informatyka przez Pana Michała Ziembę, uzyskał najwięcej punktów tj. 29 punktów na 40 możliwych - kandydat Robert Lipkowski zamieszkały w Pieniążkowicach.
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat wykazał się odpowiednią znajomością przepisów wymaganych w ogłoszeniu naboru oraz doświadczeniem w zakresie potrzebnym na stanowisku pracy, którego nabór dotyczył. Kandydat wykazał determinację do podejmowania nowych wyzwań, zadeklarował wymaganą dyspozycyjność.
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
mgr Rafał Grygorowicz
Zastępca Wójta