Nabór na wolne stanowisko Informatyka w Urzędzie Gminy
SG.2110.1.2022
WÓJT GMINY RABA WYŻNA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY RABA WYŻNA
z siedzibą w Rabie Wyżnej nr 41
Stanowisko pracy:
Informatyk
liczba etatów: 1 etat
1.Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
2) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego winna posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
7) znajomość przepisów z zakresu: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, informacji publicznej, ochrony danych osobowych oraz Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
8) umiejętności:
- systemy operacyjne Windows 10, 11 - bardzo dobra znajomość,
- systemy linux - dobra znajomość,
- podstawowa obsługa baz danych w szczególności: MSSQL, Firebird, Postgress,
- umiejętność rozwiązywania problemów sprzętowych i systemowych w IT,
- podstawowe umiejętności w technologiach webowych PHP,js, css, html,
- umiejętności obsługi systemów CMS (w szczególności Joomla, Wordpress),
- dobra znajomość pakietów biurowych (Ms Office, LibreOffice ),
- znajomość podstawowa rozwiązań MS Server ,
- znajomość urządzeń i protokołów sieciowych LAN,
9) wymagane co najmniej średnie wykształcenie oraz 3 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe informatyczne.
2. Wymagania dodatkowe (preferowane):
a) prawo jazdy kat. B,
b) znajomość języków obcych,
c) doświadczenie na podobnym stanowisku w tym: obsługa urządzeń wykorzystywanych w sieciach komputerowych, umiejętność projektowania i wykonania prostych sieci komputerowych, dokonywania prostych napraw w urządzeniach komputerowych, posługiwanie się dokumentacją zawodową w języku polskim i angielskim,
d) umiejętność pracy w zespole.
3. Wykaz przewidywanych do realizacji zadań na stanowisku w zakresie:
- planowanie rozwoju systemów informatycznych i techniki biurowej Urzędu Gminy,
- koordynacja wdrożeń nowych generacji urządzeń bazy komputerowej oraz oprogramowania Urzędu Gminy,
- prowadzenie oraz zapewnienie kompleksowego serwisu napraw, oraz konserwacji urządzeń systemów informatycznych, urządzeń techniki biurowej i łączności,
- instalacja programów i nadzór nad ich prawidłowym działaniem,
- skuteczne zabezpieczenie baz i ich oprogramowania,
- wykonywanie kopii danych i oprogramowania,
- prowadzenie dokumentacji oprogramowania,
- administrowanie siecią komputerową,
- kontrola wykorzystywania oprogramowania pod kątem przestrzegania legalności i warunków eksploatacji,
- projektowanie i wdrażanie serwisów internetowych na potrzeby Urzędu Gminy samodzielnie lub z podmiotami zewnętrznymi,
- prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- obsługa i nadzorowanie pracy powierzonych dla Urzędu Gminy sprzętu i oprogramowania lub koordynowanie tej pracy przez podmioty zewnętrzne,
- szkolenie pracowników w zakresie wdrażania sprzętu i oprogramowania komputerowego,
- opracowanie planów finansowych dla zadań określonych w zakresie czynności,
- koordynowanie działań w zakresie wdrażania wspólnych projektów IT z jednostkami gminy lub podmiotami zewnętrznymi,
- wykonywanie zadań zleconych przez Informatyka UG,
- inne czynności wynikające z zakresu zadań informatycznych realizowanych przez Urząd Gminy.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane podanie o przyjęcie na stanowisko, którego nabór dotyczy (list motywacyjny),
- podpisany krótki życiorys z przebiegu nauki i pracy zawodowej (curriculum vitae),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna),
Podpisane oświadczenia:
1) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia naboru,
2) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy osób nie będących obywatelami polskimi).
5. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w terminie do 18 marca 2022 r. do godz. 13:00 w Sekretariacie Urzędu Gminy,
pocztą na adres: Urząd Gminy, 34 721 Raba Wyżna 41, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko informatyka lub drogą elektroniczną poprzez skrzynkę ePUAP - składane dokumenty należy opatrzyć bezpiecznym podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 marca 2022 r. o godz. 13:30.
6. Informacje dodatkowe:
1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
2) oferty nie kompletne zostaną odrzucone,
3) spośród kandydatów, którzy złożyli komplet dokumentów w wymaganym terminie, zostaną wyłonione osoby, które przystąpią do testu kwalifikacyjnego a następnie zostanie przeprowadzona z każdym z osobna rozmowa kwalifikacyjna. Osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną (jeśli wyrażą taką potrzebę w trakcie aplikacji).
4) termin II etapu naboru tj. napisania testu i przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej został wyznaczony na dzień 29 marca na godzinę 10.00. Niestawienie się, w wyznaczonym terminie kandydata będzie rozumiane jako rezygnacja z udziału w naborze. Kandydaci mogą zgłosić szczególne potrzeby dotyczące II etapu procesu rekrutacji najpóźniej do 2 dni przed jego terminem (np. test kwalifikacyjny w druku powiększonym).
5) informacja o osobach spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu tj. testu i rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.rabawyzna.pl/ w formie dostępnego pliku .pdf oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Rabie Wyżnej.
7. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie Urzędu Gminy,
2) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w wymiarze 1 etatu,
3) stanowisko, którego dotyczy przedmiotowy nabór nie polega na bezpośrednim lub pośrednim wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa,
4) informację o warunkach pracy na danym stanowisku: praca biurowa przy komputerze,
5) wysokość minimalna wynagrodzenia zasadniczego na oferowanym stanowisku będzie wynosić nie mniej niż 3.700,00 zł. brutto (zgodnie z Zarządzeniem Nr 135/2019 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 16.12.2019 r. w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Rabie Wyżnej.
6) używanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
7) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie,
8) oświetlenie naturalne i sztuczne,
9) reprezentacja urzędu,
10) Istnieje możliwości dostosowania stanowiska do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (np. komputer wyposażony w narzędzia systemowe lupa i narrator, pętla indukcyjna, zainstalowanie dodatkowej lampki.)
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w poprzednim miesiącu nie wynosił co najmniej 6 %. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy: bip.rabawyzna.pl zakładka "Dostępność-> Deklaracja dostępności"
Raba Wyżna, dnia 22.02.2022r.
Wójt Gminy Raba Wyżna
mgr Andrzej Dziwisz
Informacja z przeprowadzonego naboru
SG.2110.2.2021
Raba Wyżna, dnia 22.12.2021 r.
Informacja z przeprowadzonego naboru na stanowisko pracy: młodszy referent ds. obsługi finansowo-kasowej i księgowości.
Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Wewnętrznym Nr 62/2021 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 14 grudnia 2021 roku w dniu 22 grudnia br. przeprowadziła II etap naboru tj. testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko młodszy referent ds. obsługi finansowo-kasowej i księgowości.
Do pisemnego testu kwalifikacyjnego przystąpiły 2 kandydatki. Test składał się z 20 pytań. Za każdą poprawnie udzieloną odpowiedź kandydatki mogły otrzymać 1 punkt. Przewodnicząca Komisji poinformowała ustnie kandydatki o wyniku z części pisemnej i następnie Komisja przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną.
Członkowie Komisji indywidualnie dokonali punktowej oceny wypowiedzi kandydatek na arkuszu oceny w skali od 0 do 5. Z przeprowadzonej czynności sporządzono protokół.
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego kandydatka Zofia Bielarczyk zamieszkała w Rabie Wyżnej uzyskała najlepszą ocenę.
Uzasadnienie:
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego Kandydatka:
Zofia Bielarczyk uzyskała łącznie 37 punktów na 40 możliwych.
W części pisemnej naboru tj. testu kwalifikacyjnego Kandydatka uzyskała 19 punktów. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się odpowiednią znajomością przepisów wymaganych w ogłoszeniu naboru oraz doświadczeniem w zakresie potrzebnym na stanowisku pracy, którego nabór dotyczył. Kandydatka wykazała determinację do podejmowania nowych wyzwań, zadeklarowała wymaganą dyspozycyjność i otrzymała 18 pkt.
Kandydatka Marta Cieślak uzyskała wynik łącznie 33 pkt.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Z up. Wójta
mgr Beata Kalemba
Skarbnik
Lista kandydatów dopuszczonych do drugiej części naboru na wolne stanowisko urzędnicze - młodszy referent ds. obsługi finansowo-kasowej i księgowości
Znak: SG.2110.2.2021
Raba Wyżna, 20.12.2021 r.
Termin drugiej części naboru został ustalony w ogłoszeniu o naborze na dzień 22 grudnia 2021 r. (środa) w Urzędzie Gminy, Raba Wyżna 41 o godzinie 12.00 – test kwalifikacyjny dla wszystkich kandydatek, oraz rozmowy kwalifikacyjne z każdą kandydatką indywidualnie według następującej listy:
godzina | Imię | Nazwisko | Miejsce zamieszkania |
12.30 | Zofia | Bielarczyk | Raba Wyżna |
12.50 | Marta | Cieślak | Raba Wyżna |
Niestawienie się, w wyznaczonym terminie kandydata będzie rozumiane jako rezygnacja z udziału w naborze.
Przewodnicząca Komisji
mgr Beata Kalemba
Nabór na wolne stanowisko ds. obsługi finansowo-kasowej i księgowości
SG.2110.2.2021
WÓJT GMINY RABA WYŻNA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE GMINY RABA WYŻNA
z siedzibą w Rabie Wyżnej nr 41
Stanowisko pracy:
młodszy referent ds. obsługi finansowo-kasowej i księgowości
liczba etatów: 1 etat
1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
2) osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego winna posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presja czasu,
7) znajomość przepisów z zakresu: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawa o rachunkowości i finansów publicznych, informacji publicznej oraz ochrony danych osobowych.
8) biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
9) wymagane co najmniej średnie wykształcenie.
2. Wymagania dodatkowe (preferowane):
a) prawo jazdy kat. B,
b) znajomość języków obcych,
c) umiejętność pracy w zespole,
3. Wykaz przewidywanych do realizacji zadań na stanowisku w zakresie:
Pełnienie obowiązku kasjera oraz obsługa kasowa gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i opracowanymi przez Skarbnika Gminy zasadami dotyczącymi rachunkowości, a w tym w szczególności;
* wypłata świadczeń z opieki społecznej wg przedłożonych list,
* wypłata rachunków gotówkowych oraz delegacji służbowych i ryczałtów samochodowych jednostek budżetowych gminy,
* przyjmowanie wpłat i opłat lokalnych dotyczących wpływów na dochody gminy,
* sporządzanie raportów kasowych przychodów i rozchodów do wszystkich kont bankowych gminy,
* prowadzenie stałego pogotowia kasowego,
* pełna obsługa terminala płatniczego, m.in. przyjmowanie wpłat, sporządzanie raportów oraz
ich kopii,
* wykonywanie przelewów do 15 tysięcy zł, po sprawdzeniu planu finansowego oraz dokonaniu
kontroli formalno-rachunkowej,
dokonywanie terminowej zapłaty faktur i rachunków bezgotówkowych za pomocą przelewów.
* sporządzanie deklaracji podatkowych Pit-R,
* prowadzenie całokształtu zadań związanych z funkcjonowaniem Pracowniczej Kasy Zapomogowo
Pożyczkowej,
* księgowanie całokształtu spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych
* księgowanie całokształtu spraw związanych z Zakładowym Funduszem Mieszkaniowym,
* przygotowywanie dokumentów do archiwum,
* współpraca z Kierownikiem Referatu w zakresie bieżących spraw prowadzonych na stanowisku pracy,
* wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta i Skarbnika oraz Kierownika Referatu Księgowości Budżetowej.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* podpisane podanie o przyjęcie na stanowisko, którego nabór dotyczy (list motywacyjny),
* podpisany krótki życiorys z przebiegu nauki i pracy zawodowej (curriculum vitae),
* kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
* kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
* kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna),
Podpisane oświadczenia:
* oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia naboru,
* oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
* oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
* dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy osób nie będących obywatelami polskimi).
5. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w terminie do 20 grudnia 2021 r. do godz. 14:00 w Sekretariacie Urzędu Gminy,
pocztą na adres: Urząd Gminy, 34-721 Raba Wyżna 41, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta ds. obsługi finansowo-kasowej i księgowości lub drogą elektroniczną poprzez skrzynkę ePUAP - składane dokumenty należy opatrzyć bezpiecznym podpisem kwalifikowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 grudnia 2021 r. o godz. 14:30.
6. Informacje dodatkowe:
1) aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
2) oferty nie kompletne zostaną odrzucone,
3) spośród kandydatów, którzy złożyli komplet dokumentów w wymaganym terminie, zostaną wyłonione osoby, które przystąpią do testu kwalifikacyjnego a następnie zostanie przeprowadzona z każdym z osobna rozmowa kwalifikacyjna. Osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną (jeśli wyrażą taką potrzebę w trakcie aplikacji).
4) termin II etapu naboru tj. napisania testu i przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej został wyznaczony na dzień 22 grudnia na godzinę 12.00. Niestawienie się, w wyznaczonym terminie kandydata będzie rozumiane jako rezygnacja z udziału w naborze. Kandydaci mogą zgłosić szczególne potrzeby dotyczące II etapu procesu rekrutacji najpóźniej do 2 dni przed jego terminem (np. test kwalifikacyjny w druku powiększonym).
5) informacja o osobach spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu tj. testu i rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.rabawyzna.pl/ w formie dostępnego pliku .pdf oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Rabie Wyżnej.
7. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie Urzędu Gminy,
2) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w wymiarze 1 etatu,
3) stanowisko, którego dotyczy przedmiotowy nabór nie polega na bezpośrednim lub pośrednim wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa,
4) informację o warunkach pracy na danym stanowisku: praca biurowa przy komputerze,
5) wysokość minimalna wynagrodzenia zasadniczego na oferowanym stanowisku będzie wynosić nie mniej niż 3.000,00 zł. brutto (zgodnie z Zarządzeniem Nr 135/2019 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 16.12.2019 r. w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Rabie Wyżnej.
6) używanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
7) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie,
8) oświetlenie naturalne i sztuczne,
9) reprezentacja urzędu,
10) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe oraz współdziałanie z zewnętrznymi instytucjami bankowymi.
11) Istnieje możliwości dostosowania stanowiska do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (np. komputer wyposażony w narzędzia systemowe lupa i narrator, pętla indukcyjna, zainstalowanie dodatkowej lampki.)
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w poprzednim miesiącu nie wynosił co najmniej 6 %.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy: bip.rabawyzna.pl zakładka "Dostępność-> Deklaracja dostępności"
Raba Wyżna, dnia 9.12.2021r.
Wójt Gminy Raba Wyżna
mgr Andrzej Dziwisz
Nabór na stanowisko młodszy referent ds. księgowości budżetowej przelewów, rachunków i płac
SG.2110.1.2021
Raba Wyżna, 1.04.2021 r.
Wójt Gminy Raba Wyżna
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Raba Wyżna z siedzibą w Rabie Wyżnej nr 41
Stanowisko pracy: młodszy referent ds. księgowości budżetowej przelewów, rachunków i płac,
liczba etatów: 1 etat
- Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego winna posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość przepisów z zakresu: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawa o rachunkowości i finansów publicznych, informacji publicznej oraz ochrony danych osobowych.
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
- wykształcenie wyższe: o kierunku rachunkowość budżetowa lub kurs podstaw rachunkowości.
- Wymagania dodatkowe (preferowane):
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języków obcych,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wykaz przewidywanych do realizacji zadań na stanowisku w zakresie:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych z godnie z ustawą o rachunkowości, klasyfikacją budżetową oraz ustalonymi zasadami dotyczącymi rachunkowości opracowanymi przez Skarbnika Gminy a w tym w szczególności:
- księgowanie i uzgadnianie realizacji całokształtu zadań zaliczanych do wydatków jednostki Urząd Gminy, zgodnie z zakładowym planem kont, w tym m.in. ewidencja wykonania i zmian planu, wydatków, zaangażowania, zobowiązań, wyodrębniona ewidencja księgowa zgodnie z wymaganiami dysponentów środków, a także funduszu sołeckiego, wydatków niewygasających, środków trwałych oraz kompletowanie nakładów z podziałem na konkretne inwestycje i sporządzanie dokumentów związanych ze środkami trwałymi takich jak OT, PT, LT,
- kompletowanie, uzgadnianie i kontrola zgodności dokumentów z wyciągami bankowymi,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych czynności m.in. Rb-50, Rb-28S, Rb-NWS oraz danych potrzebnych do sprawozdania Rb-Z, Rb-N, Rb-NDS,
- uzgadnianie stanu kont 013, 020, 011 na koniec każdego roku z pracownikiem merytorycznym,
- uzgodnienie przedłożonej inwentaryzacji z ewidencją księgową.
- Zastępuje w czynnościach stanowisko ds. księgowości budżetowej przelewów, rachunków i płac podczas nieobecności, także w zakresie sporządzania listy płac oraz czynności z tym związanych.
- Przygotowywanie dokumentów celem przekazywania do archiwum.
- Współpraca z Kierownikiem Referatu w zakresie bieżących spraw na stanowisku pracy.
- Wykonywanie poleceń Wójta, Skarbnika i Kierownika Referatu związanych z bieżących funkcjonowaniem urzędu.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane podanie o przyjęcie na stanowisko, którego nabór dotyczy (list motywacyjny),
- podpisany krótki życiorys z przebiegu nauki i pracy zawodowej (curriculum vitae),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
Podpisane oświadczenia:
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia naboru,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- dokument potwierdzający znajomość języka polskiego określony w przepisach o służbie cywilnej (dotyczy osób nie będących obywatelami polskimi).
- Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w terminie do 13 kwietnia 2021 r. do godz. 14:00 w Sekretariacie Urzędu Gminy,
pocztą na adres: Urząd Gminy, 34 721 Raba Wyżna 41, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko młodszy referent ds. księgowości budżetowej przelewów, rachunków i płac
lub drogą elektroniczną poprzez skrzynkę na platformie ePUAP - składane dokumenty należy opatrzyć bezpiecznym podpisem kwalifikowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 kwietnia 2021 r. o godz. 14:30.
- Informacje dodatkowe:
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
- oferty nie kompletne zostaną odrzucone,
- spośród kandydatów, którzy złożyli komplet dokumentów w wymaganym terminie, zostaną wyłonione osoby, które przystąpią do testu kwalifikacyjnego a następnie zostanie przeprowadzona z każdym z osobna rozmowa kwalifikacyjna. Osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną powiadomione telefonicznie.
- termin II etapu naboru tj. napisania testu i przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej został wyznaczony na dzień 20 kwietnia (wtorek) na godzinę 10.00. Niestawienie się, w wyznaczonym terminie kandydata będzie rozumiane jako rezygnacja z udziału w naborze.
- informacja o osobach spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu tj. testu i rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.rabawyzna.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Gminy w Rabie Wyżnej,
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie Urzędu Gminy,
- praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w wymiarze 1 etatu,
- stanowisko, którego dotyczy przedmiotowy nabór nie polega na bezpośrednim lub pośrednim wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa,
- informację o warunkach pracy na danym stanowisku: praca biurowa przy komputerze,
- wysokość wynagrodzenia zasadniczego na oferowanym stanowisku będzie wynosić między 3.000 zł a 4800 zł brutto w zależności od wykazanego doświadczenia (zgodnie z Zarządzeniem Nr 135/2019 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 16.12.2019 r. w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Rabie Wyżnej.
- używanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- reprezentacja urzędu,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie BIP (bip.rabawyzna.pl) w zakładce "Deklaracja dostępności".
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w poprzednim miesiącu nie wynosił co najmniej 6 %.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wójt Gminy Raba Wyżna
mgr Andrzej Dziwisz
Lista kandydatów dopuszczonych do drugiej części naboru
Lista kandydatów dopuszczonych do drugiej części naboru na wolne stanowisko urzędnicze
- młodszy referent ds. księgowości budżetowej przelewów, rachunków i płac.
Znak: SG.2110.1.2021
Raba Wyżna, 14.04.2021 r.
Termin drugiej części naboru został ustalony w ogłoszeniu o naborze na dzień 20 kwietnia 2021 r. (wtorek) na godzinę 10.00 – test kwalifikacyjny dla wszystkich kandydatów, oraz rozmowy kwalifikacyjne z każdym kandydatem indywidualnie według następującej listy:
godzina | Imię | Nazwisko | Miejsce zamieszkania |
10.30 | Marta | Krzysik | Skawa |
10.50 | Iwona | Kumorowska | Rokiciny Podhalańskie |
11.10 | Justyna | Stopa | Żarnówka |
Niestawienie się, w wyznaczonym terminie kandydata będzie rozumiane jako rezygnacja z udziału w naborze.
Przewodnicząca Komisji
(-) mgr Beata Kalemba
Informacja z przeprowadzonego naboru na stanowisko pracy młodszy referent ds. księgowości budżetowej przelewów, rachunków i płac.
Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Wewnętrznym Nr 15/2021 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 8 kwietnia 2021 roku w dniu 20 kwietnia br. przeprowadziła II etap naboru tj. testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko młodszy referent ds. księgowości budżetowej przelewów, rachunków i płac.
Do pisemnego testu kwalifikacyjnego przystąpiły 3 kandydatki. Test składał się z 20 pytań. Za każdą poprawnie udzieloną odpowiedź kandydatki mogły otrzymać 1 punkt. Przewodnicząca Komisji poinformowała ustnie kandydatki o wyniku z części pisemnej i następnie Komisja przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną.
Członkowie Komisji indywidualnie dokonali punktowej oceny wypowiedzi kandydatek na arkuszu oceny w skali od 0 do 5. Z przeprowadzonej czynności sporządzono protokół.
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego kandydatka Marta Krzysik zamieszkała w Skawie uzyskała najlepszą ocenę.
Uzasadnienie:
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego Kandydatka:
Marta Krzysik uzyskała łącznie 37 punktów na 40 możliwych.
W części pisemnej naboru tj. testu kwalifikacyjnego Kandydatka uzyskała 19 punktów. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się odpowiednią znajomością przepisów wymaganych w ogłoszeniu naboru oraz doświadczeniem w zakresie potrzebnym na stanowisku pracy, którego nabór dotyczył. Kandydatka wykazała determinację do podejmowania nowych wyzwań, zadeklarowała wymaganą dyspozycyjność i otrzymała 18 pkt.
Kandydatka Justyna Stopa uzyskała wynik łącznie 25 pkt.
Kandydatka Iwona Kumorowska uzyskała wynik łącznie 25 pkt.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
(-) mgr Beata Kalemba
Informacja z przeprowadzonego naboru na stanowisko pracy podinspektor ds. zamówień publicznych
SG.2110.2.2020
Raba Wyżna, dnia 30.12.2020 r.
Komisja Rekrutacyjna powołana Zarządzeniem Wewnętrznym Nr 69/2020 Wójta Gminy Raba Wyżna z dnia 18 grudnia 2020 roku w dniu 30 grudnia br. przeprowadziła II etap naboru tj. testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko podinspektor ds. zamówień publicznych.
Do pisemnego testu kwalifikacyjnego przystąpiło 4 kandydatów. Test składał się z 20 pytań. Za każdą poprawnie udzieloną odpowiedź kandydaci mogli otrzymać 1 punkt. Przewodniczący Komisji poinformował ustnie kandydatów o wyniku z części pisemnej i następnie Komisja przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną.
Członkowie Komisji indywidualnie dokonali punktowej oceny wypowiedzi kandydatów na arkuszu oceny w skali od 0 do 5. Z przeprowadzonej czynności sporządzono protokół.
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego kandydatka Kinga Rapacz zamieszkała w Skawie uzyskała najlepszą ocenę.
Uzasadnienie:
W wyniku przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego kandydatka Kinga Rapacz uzyskała łącznie 34 punkty na 40 możliwych. W części pisemnej naboru tj. testu kwalifikacyjnego kandydatka uzyskała 18 punktów. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się odpowiednią znajomością przepisów wymaganych w ogłoszeniu naboru oraz wiedzą jakie było wymagane dla stanowiska pracy, którego nabór dotyczył. Kandydatka wykazała determinację do podejmowania nowych wyzwań, zadeklarowała wymaganą dyspozycyjność i otrzymała 16 pkt.
Pozostali kandydaci wg uzyskanych punktów:
- Joanna Pawlikowska-Orszulak
- Roman Lubaszka uzyskał wynik
- Edyta Wójciak uzyskała wynik
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
z up. Wójta
mgr Rafał Grygorowicz
Zastępca Wójta